2012. január 26., csütörtök

Casio Edifice EF-550 Red Bull EREDETI - Jelenlegi ára: 44 990 Ft .

Eladom eme csodás, prémium kategóriás órámat. A Red Bull logó miatt elég ritka, mivel limitált kiadású. Pontos bolti árat nem tudok mondani, mert nem tudom hol lehet kapni, de körülbelül 80-90 ezer körül mozog az ára. A termék a kedvező ár ellenére eredeti. 3 neves óraszaküzletben vizsgáltattam be, és mindenhol nyugtázták eredetiségét. Azért kínálom eladásra, mert karácsonyra kaptam, nagyiméktól, de nem gondolom, hogy a családunk anyagi helyzete mellett, tarthatok ilyen órát sajnos: (Mindösszesen 3-szor volt rajtam, kipróbálás céljából. Teszteltem fürdőkádban, illetve gyönyörködtem benne az asztalnál.
Neten találtam egy logó nélküli társáról adatokat:
Stopper: Mérési egység 1/20 másodperc. Maximális mérési idő 1óra.
Tachymeter(Átlagsebesség skála)
Mechanikus naptár(A számlápon leolvasható a nap)
Keményített, edzett kristályüveg
Menetes korona(Fokozott vízállóság érdekében)
Nemesacél tokozás
Menetes Hátlap(Fokozott vízállóság érdekében)
10BAR nyomásig fokozottan vízálló(Úszni , fürdeni nyugodtan lehet benne de keményebb vízisportokhoz(jet-ski, vizisí)nem ajánlott. Megfelel az ISO2281 szabványban leírtaknak)
Nemesacél fémcsat tömöt szemekből(Ez a létező legtartósabb kivitel)
Nyitáskönnyített békazáras csatközép
Az óra havonta kevesebb mint 20 másodpercet tér el.
Méretek: 50, 8mm x 45, 1mm x 12, 1mm (MxSZxV)
Súly: 181 gramm


Jelenlegi ára: 44 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 22:59
. Casio Edifice EF-550 Red Bull EREDETI - Jelenlegi ára: 44 990 Ft

Fontos